جاذبه های گردشگری سامویی
جاذبه های گردشگری سامویی

جاذبه های گردشگری سامویی

جزیره سامویی یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.سامویی دو نوع آب و هوا دارد یکی گرم و خشک و دیگری بارانی.اگر در این جزیره ساکن هستید و دیگر از حمام آفتاب و ساحل خسته شده اید و به دنبال تفریحی غیرعادی می گردید بهتر است از جاذبه های فرهنگی این جزیره دیدن کنید. به جای شهربازی ها و جاذبه های وابسته به تکنولوژی بهتر است به دیدن نمایش های میمون ها و مزرعه ی مارها سری بزنید و یا یک ماشین کرایه کرده و به دیدن چشم اندازهای گوناگون بروید.

http://thaitor.ir/باغات پروانه

باغ پروانه ها شبیه باغی بزرگ با فضای باز است ولی در واقع به وسیله توری بسته شده است،که به پروانه ها این اجازه را می دهد تا به صورت آزادانه پرواز کنند اما هرگز از فضای تعیین شده خارج نشوند. کارکنان با گذاشتن غذای مورد علاقه پروانه ها مثل موز و گلهای قرمز باعث دوری آنها از توری ها میشوند.

 

http://thaitor.ir/ مزرعه مارها

نمایش مارها بی شک یکی از خاص ترین تجربیات سفر به سامویی است. در این مزرعه مارها سامویی که یکی از جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می رود، صدها هزار مار سمس و غیر سمی زیبا پرورش و حفاظت می شود.مزرعه مارها در جنوب سامویی واقع شده و دو نمایش روزانه مارها در ساعت های یازده صبح و دو بعد از ظهر در آن برگزار می شود. این مزرعه یک مار کبرای معروف هم دارد که بسیاری از گردشگران را جذب می کند.

به حدی جاذبه های اطراف این جزیره زیاد است که لیست بلند بالایی می توان از آنها تهیه کرد. اگر به بناهای بودائیان علاقه مندید در اینجا معابد بودایی فراوانی وجود دارد. و اما در زیر هوای آفتابی و دلپذیر سامویی، دیدن نمایش میمون ها، باغات پروانه ها، فیل سواری و بازدید از باغ وحش سامویی بهترین تفریح برای دوست داران حیات وحش است. صخره های پدربزرگ و مادربزرگ در مجاورت ساحل لامایی نشانگر شوخ طبعی عجیب طبیعت است. و آبشارهای سامویی فرصت مناسبی برای تفریح و خنک شدن در این هوای گرم می باشد. در اینجا شنا کردن یکی از معمول ترین فعالیت هاست.

http://thaitor.ir/باغات جادویی (باغات بهشتی)

این باغات بر روی ارتفاعات سامویی در کنار یک آبشار کوچک و پیکره های تراشیده شده از سنگ توسط هنرمندی به نام Nim Thongsuk واقع شده اند. این فرد در سن 77 سالگی در سال 1976 این باغ را بنا نهاد. بهتر است هنگام آمدن به اینجا نقشه همراه داشته باشید. تنها مسیر مناسب برای رسیده به این باغ استفاده از جاده ای نظامی است که در آن باید به مامورین بگویید که مقصد شما باغ جادویی است.

 
 

http://thaitor.ir/نمایش میمون ها
تئاتر میمون ها نیز تفریح جالبی است. میمون ها در صنعت نارگیل سامویی نقش بسزایی دارند زیرا در جمع آوری نارگیل ها به کشاورزان کمک می کنند. در تئاتر میمون ها این استعداد میمون ها به نمایش در می آید. سعی کنید حتما در ردیف های جلویی صندلی رزرو کنید. این تئاتر در نزدیکی ساحل چی وانگ و مجاورت میانجاده ی Bo Phut واقع شده است. زمان این نمایش های ساعت 10:30 صبح و 2 و 4 بعدازظهر است.

 

http://thaitor.ir/پارک ملی آنگ تونگ
این پارک زمانی محل زندگی یک سری مهاجر بود که از جامعه رانده شده بودند و بعدها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در اینجا به جای مانده است. این پارک از 42 جزیره ی کوچک تشکیل شده که همگی از جنگل های انبوهی پوشیده شده اند و محل زندگی گونه های مختلف جانداران می باشند مانند میمونهای دم دارز و بوزینه های کوتاه قد. همچنین چندین صخره و پرتگاه عظیم، غارها و تالاب های مخفی هم در آن یافت می شوند. در تمام طول روز تورهایی از Angthong با قایق موتوری عازم اینجا می شوند.

 
امیدوارم که از این مطالب استفاده کافی را برده باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور سامویی با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سامویی،دیدنی های سامویی،تفریحات سامویی،مراکز خرید سامویی,
نويسنده : سمیه عزیزی